U heeft de pagina klachten afhandeling geopend van Sportprijzen warehouse.
Indien u een klacht heeft spijt het ons te moeten vernemen dat wij niet aan uw standaards hebben kunnen voldoen. Wat zijn uw mogelijkheden indien u een klacht wenst in te dienen. In eerste aanzet bieden wij u uiteraard de mogelijkheid contact met ons op te nemen, dat kunt u doen via onze e-mail service of u kunt ons telefonisch bereiken op ons telefoonnummer tijdens kantoor uren. Graag vernemen wij in dat geval waarmee wij u van dienst mogen zijn. Indien u het gevoel heeft dat wij u niet langer naar tevredenheid van dienst kunnen zijn kunt u de volgende stappen ondernemen met bemiddeling van onze onafhankelijke "Webwinkel keurmerk" leverancier.
"We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sportprijzenwarehouse.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."